Kendi halimde…

Geçen yaz balkonun su giderine kendimce onestroke ve stencil yapmıştım.

Şimdilerde de o çok beklediğimiz bahar geldi ya nihayet ben de bu sarmaşığıma yeni bir şeyler ekleyeyim dedim ve Ikea’dan aldığım ham çerçeveleri boyadım. Boyadım dediysem öyle çok özenli değil,ham ahşabı boyadan görünecek şekilde.

    

Bu şekilde 3 çerçeveyi de boyadım. Henüz verniklenmediler ama bu hale geldiler;


İçlerine de bir şeyler düşünüyorum 😉 Çok mu süperler ?? Yooo. Ama kursa gitmeden deneyerek-yanılarak ben yaptım ve balkonumda güzel duracağını düşünüyorum.

Balkon demişkenn ,

Aslanağzı,sardunyalar tomurcukta,yeni lavantalar çimleniyor,balkona yapılacak bakımı düşünürken içilen bir çay vee kanatlı bir misafir 🙂

İyi bir hafta olsun herkese…

8 Yorum (+add yours?)

  1. baharada
    Nis 26, 2011 @ 22:07:20

    ee süper çay da manzaraya karşı en bi süperi bence:))

    Cevapla

  2. aysegul
    Nis 26, 2011 @ 23:22:32

    valla müjdecim senin yazılarını okurken evde oturmanın ne kadar keyifli olduğunun tadına varıyorum her gün yaz

    Cevapla

  3. Bir Tutam Mola
    Nis 27, 2011 @ 08:33:15

    Bence hepsi güzel ama özellikle sağdaki dikkat çekici. Kendin yapmış olmanın zevkini hiçbirşeyde bulamıyorsun o yüzden bence çok kıymetli bunlar.

    Cevapla

  4. ebru
    Nis 28, 2011 @ 21:13:05

    süper olmuuuuuş…ben de istiyoruuuuuummmmmmm 🙂 yaz gelmeden bi hafta sonu benim balkona da yaparız di mi arkadaşım 🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

